Fiscale helpdesk

Doe jij zelf jouw boekhouding, is jouw boekhouder op vakantie of twijfel je? Speciaal voor jou hebben wij de fiscale helpdesk opgezet.

We denken graag met je mee maar kunnen niet de boekhouding of aangifte voor je doen. Wil je graag samenwerken met een boekhouder dan verwijzen we je naar onze hulp in de regio pagina

Vragen waar jij bij ons terecht voor kunt zijn bijvoorbeeld:

  • Kan ik bepaalde kosten nu wel of niet aftrekken?
  • Hoe zit dat met zonnepanelen op mijn huis als ondernemer?
  • Zakelijk of privé, wat mag wel en niet?
  • Autokosten aftrekken, wat mag wel en niet?
  • Welke kosten voor mijn opleiding mag ik aftrekken?
  • Hoe betaal ik zo min mogelijk belasting?
  • Welk uurtarief past bij mijn werkzaamheden?
  • Etc. etc.

Je kunt je vraag stellen door ons te bellen via 085-4881234 te mailen via info@ondernemerscollectief.nl of rechtsonder de chat te gebruiken of een bericht te sturen. Let wel op dat je lid dient te zijn van Het Ondernemerscollectief om deze dienstverlening te kunnen gebruiken.

Ondernemende groet Het Ondernemerscollectief Team.

 

Word lid

 

Leden Agenda

november
27
Online | 10.00 uur

Content Creatie in Canva

<< Je profiteert van >>

Juridische service

Juridische service

Profiteer gratis van eerstelijns juridisch advies van één van onze zakelijke juristen.

Ondernemers helpdesk

Ondernemers helpdesk

Speciaal voor onze leden hebben we een algemene helpdesk opgezet voor eenvoudige vragen die je hebt als (startende) ondernemer.

Incasso service

Incasso service

Als ondernemer kun je te maken hebben met een opdrachtgever of klant die niet op tijd betaalt. Wij staan voor je klaar.